sobota, 13 lipca 2013

Notka organizacyjna

Stało się :D Oto ja, psychofanka FC Barcelony, postanowiłam założyć bloga, zupełnie nie związanego z piłką nożną. W mojej głowie zrodził się pomysł na pisanie o Harrym Potterze. Właściwie...o Harrym? Nie do końca. Opowiadanie będzie głównie poświęcone jednym z Weasley'ów i pewnej dziewczynie. Uprzedzam że nie jest to opowiadanie o Fremione. Dziewczyna o której wspomniałam ma na imię Patrycja. Przeeepraszam, że polskie imię...no ale strasznie je lubię, a po prostu uwielbiam pisać o sobie :D Patrycja, jest jakby zastępstwem Hermiony. Tyle że o trochę innych cechach. Jest to moje pierwsze tego typu opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość ;3
Komentarze = większa motywacja dla mnie, więc jeżeli przeczytałeś, zostaw po sobie jakikolwiek ślad. Proszę o krytykę, rady i słowa zachęty, o ile wam się to spodoba :D Każdy mój post będę podpisywać
~Always <3
Jeżeli interesują was opowiadania o piłce nożnej, zapraszam tutaj: http://viva-cataluna.blogspot.com/ ^^

~Always <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz